Fidan ilmaisen noutopalvelun saapumiseen voit helposti valmistautua alla olevan tarkistuslistan avulla. Tutustuthan myös noutopalvelun ehtoihin täällä.
Onko tavarat pakattu? Erityisesti helposti särkyvät tuotteet on hyvä pakata huolellisesti. Lue tuoteryhmäkohtaiset lahjoitusohjeet täältä.
Onko lattiat ja huonekalut suojattu? Kuljettajamme tulevat sisään työkengillä työturvallisuussyistä.
Onko kantoreitti esteetön? Kuljettajien työtä helpottamaan lahjoituspussukat voi kantaa valmiiksi eteiseen.
Onko kotieläimet siirretty toiseen huoneeseen noudon ajaksi?
Olenko puhdistanut lahjoitettavan huonekalun? Huonekalu menee suoraan myymälään myyntiin, joten iso kiitos siitä, että pyyhit pölyt ja tahrat etukäteen ennen kuljettajien saapumista.
Olenko tietoinen siitä, että kuljettajat arvioivat lahjoitettavat huonekalut noutotilanteessa? Lue lisää täältä.
Mitä jos tulee este, enkä ole kotona sovittuna ajankohtana? Jos tulee este, otathan mahdollisimman pian yhteyttä noutopalvelun asiakaspalveluun – soitamme sinulle takaisin: puh. 050 300 5035