Liity kanta-asiakkaaksi
Voit liittyä kahdella tavalla:
- Ladata Cardu- sovelluksen, josta löytyy Fidan kanta-asiakaskortti
- Liittyä lomakkeen kautta, jolloin kanta-asiakaskirjeemme tulevat sähköpostilla. Alla ohjeet Cardun käyttöönottoon sekä linkki liittymislomakkeeseen.
Mikä on Cardu-sovellus?
- Cardu-sovellus on puhelimeen asennettava sovellus, jonka avulla on mahdollista käyttää omassa puhelimessa erilaisia jäsen- ja etukortteja ja niihin liittyviä etuja.
- Cardu-sovellus toimii pilvipalveluna, joten puhelimen vaihtuessa kaikki omat kortit löytyvät palvelusta myös uudessa puhelimessa, sovelluksen asennuksen jälkeen. Uutta rekisteröintiä ei siten tarvitse tehdä riittää, kun kirjautuu uudelleen sovellukseen omalla käyttäjätunnuksella, joka on rekisteröinnin yhteydessä palveluun liitetty sähköpostiosoite.
- Kun asioit Fida secondhand -myymälässä, näytä sovelluksessa olevaa mobiilikorttia kassalla ostosten maksamisen yhteydessä. Näin varmistat sen, että saat sinulle kuuluvan kanta-asiakasalennuksen.
Cardu-sovelluksen käyttöönotto lyhyesti:
- Cardu-sovellus asennetaan puhelimen sovelluskaupasta: App Store tai Google Play
- Sovelluksessa sinun tulee luoda uusi käyttäjätili itsellesi: Avaa Cardu-sovellus ja rekisteröidy –> Uusi tili
- Sinulta kysytään matkapuhelinnumero, nimi, salasana ja sähköpostiosoite
- Cardu-tunnukseen liitetty puhelinnumero varmennetaan 4-numeroisella koodilla, joka tulee annettuun numeroon tekstiviestinä.
- Tarvittaessa kirjaudu Carduun käyttäjätunnuksellasi (sähköpostiosoite). Omat korttisi löytyvät Cardun Lompakosta. Jos et näe Fidan Cardu-korttia, palaa saamaasi tekstiviestiin ja klikkaa linkkiä uudelleen.
Usein kysytyt kysymykset: https://www.cardu.com/faq/
Kanta-asiakkaaksi liittymislomake